Gratis masterclass ‘De kracht van jouw verhaal’
Zoals we ons kunnen optrekken aan het relaas van een ander, zo kan ook jouw shizzle zomaar de bron van hoop, troost of herkenning zijn waar je (toekomstige) klant, collega, volger, publiek op zit te wachten. Met een waarachtig verhaal in jouw taal laat je zien wat je bedoelt, zodat een ander het ook voelt. Krijg dat maar eens voor elkaar met een degelijke PowerPoint, een feitenrelaas of wetenschappelijk onderbouwd betoog. Op zich niets mis mee, maar er mag best iets bij, iets van jou dat raakt en blijft plakken.
Jouw verhalen draaien niet om spektakel. Juist in gewone situaties schuilt vaak het bijzondere. In het kleine het grote. In het persoonlijke het universele. In het sukkelige de grap. En als je eenmaal weet hoe je zo’n verhaal of anekdote doeltreffend vertelt, wordt dat ook nog eens leuk om te doen.
> Download ook mijn gratis e-book ‘De kracht van jouw verhaal’. Daarin laat ik zien hoe jij in 5 stappen een goed ‘eigen’ verhaal vertelt.
5 manieren om jouw verhalen in te zetten
Een goed verteld eigen verhaal zorgt voor sympathie, vertrouwen en nieuwsgierigheid van je publiek. Zonder dat je hoeft te overtuigen, gewoon op een natuurlijke manier vanuit je hart. Met jouw eigen verhalen kun je als vakvrouw jezelf laten zien op een manier die bij jou past. Niet omdat het om jou draait, maar omdat jij als geen ander de ander begrijpt.
In deze live online masterclass deel ik 5 manieren waarop jij als vakvrouw jouw verhaal en verhalen kunt inzetten zodat je publiek aan je lippen hangt. Omdat ik denk dat jouw visie, jouw missie, jouw ideeën delen leuker wordt en meer effect sorteert als je er iets van jezelf in stopt.
Wat deze masterclass je brengt
– In 60 minuten ontdek je hoe je met persoonlijke verhalen je professionele boodschap kunt versterken.
– Je krijgt een kijkje in de gereedschapskist van goede verhalenvertellers.
– Je krijgt inspiratie voor het vertellen van jouw eigen verhalen in een zakelijke of professionele setting.
– Je gaat zien dat je een vat vol verhalen bent.
– Je krijgt door dat ook jij het in je hebt om je publiek te raken met wat jij te vertellen hebt.
Aanmelden
Leuk als je erbij bent! Aanmelden kan hieronder.
